Διαχείριση Κτιρίων

Διαχείριση Κτιρίων

Η ανάληψη των καθηκόντων του διαχειριστή της πολυκατοικίας προβληματίζει όλο και περισσότερο το μεγαλύτερο ποσοστό των ενοίκων λόγω της έλλειψης χρόνου, των διενέξεων μεταξύ αυτών, των προβλημάτων στην είσπραξη των κοινοχρήστων καθώς και των αυξημένων υποχρεώσεων για τη σωστή λειτουργία της πολυκατοικίας.

Η Top Service με τους εξειδικευμένους συνεργάτες της μπορεί να αναλάβει αυτού του είδους τις υπευθυνότητες. Η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών σε συνδυασμό με την άμεση διεκπεραίωση των καθηκόντων αποτελεί τον κατευθυντήριο άξονα δράσης της Top Service.

Η μακρά εμπειρία των στελεχών της Top Service με τη χρήση σύγχρονων μεθόδων παρακολούθησης των οικονομικών στοιχείων των κτιρίων, διασφαλίζει την ικανότητά της να αντεπεξέλθει στις υψηλές απαιτήσεις που παρουσιάζει το σύγχρονο κτιριακό περιβάλλον.

Πρόκειται για πολύ πιο σοβαρή και σύνθετη υπηρεσία με στόχο την ομαλή λειτουργία του κτιρίου, που ξεκινά μεν από την διαχείριση των οικονομικών, αλλά μπορεί να περιλαμβάνει την συντήρηση και επίλυση μερικών ή όλων των τεχνικών θεμάτων, την αντιμετώπιση νομικών προβλημάτων, την ασφάλιση του κτιρίου, την καθαριότητα, και γενικότερα την επίλυση οποιουδήποτε θέματος ή προβλήματος προκύψει.

Πρόγραμμα διαχείρισης πολυκατοικιών

Τακτικός έλεγχος

της πολυκατοικίας για εντοπισμό τυχόν προβλημάτων και άμεση επίλυση αυτών, με ειδοποίηση τεχνικών για επιδιόρθωση κοινόχρηστων βλαβών κατόπιν εντολής από την διαχειριστική επιτροπή (τηλεφωνικά η με e-mail )

Έγκαιρη είσπραξη

• Την ειδοποίηση πόρτα-πόρτα των κοινοχρήστων δαπανών, η αποστολή ειδοποιητηρίου με email. • Φροντίδα για την έγκαιρη είσπραξη των κοινοχρήστων δαπανών από τα διαμερίσματα καθώς και τη δυνατότητα πληρωμής μέσω τραπέζης, με πληρωμή κατόπιν επίσκεψης στο γραφείο μας ή με τηλεφωνικό ραντεβού.

Εξόφληση

κοινοχρήστων δαπανών (ΔΕΗ - ΕΥΔΑΠ - Φ.Α - αμοιβές τεχνικών) .

Ασφάλεια

αστικής ευθύνης και πυρός των κοινοχρήστων χωρών και προς τρίτους.

Προγραμματισμός και εκτέλεση

κάθε τακτικής εργασίας (απολύμανση, συντήρηση καυστήρα, αναγόμωση πυροσβεστήρων κλπ.) από αρμόδια τεχνικά συνεργεία. Έλεγχος κ παραλαβή πετρελαίου, παρουσία ιδιοκτήτη-ενοίκου. Σε περίπτωση αυτόνομης θέρμανσης, καταγραφή ωρομετρητών και διατήρηση αρχείου.

Διενέργεια γενικών συνελεύσεων

Ενημέρωση της πολυκατοικίας για βασικά θέματα με ανάρτηση ανακοινώσεων καθώς και ενημέρωση με ηλεκτρονικούς τρόπους. Συμμετοχή στις γενικές συνελεύσεις, οπότε κρίνεται απαραίτητο. Παροχή νομικών συμβουλών και κατευθύνσεων.

24ωρη τηλεφωνική γραμμή

Τηλεφωνική γραμμή για την αντιμετώπιση εκτάκτων προβλημάτων (Viber, chat, τηλεφωνητής).

Πως μπορείτε να αναθέσετε την διαχείριση της πολυκατοικίας σας στην TOPSERVICE

Συγκαλέστε Γενική Συνέλευση στην πολυκατοικία με θέμα Ανάθεση Διαχείρισης στην εταιρεία με σκοπό να υπογράψουν οι διαμένοντες, το Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης για Ανάθεση της Διαχείρισης σύμφωνα πάντα με την διαδικασία που ορίζει η Σύσταση Οριζόντιας Ιδιοκτησίας της πολυκατοικίας.

Εφόσον υπογραφεί το Πρακτικό Γενικής Συνέλευσης για Ανάθεση της Διαχείρισης δίνεται εξουσιοδότηση στον παλιό διαχειριστή να έρθει σε επαφή με την εταιρεία και να παραδώσει όλα όσα χρειάζονται ώστε να γίνει Παράδοση – Παραλαβή Διαχείρισης.

Η εταιρεία, αφού ελέγξει όλα τα παραστατικά που της προσκόμισε ο παλιός διαχειριστής (αποθεματικό, οφειλές κλπ), συντάσσει Πρωτόκολλο Παράδοσης – Παραλαβής το οποίο υπογράφεται από τον παλιό και από τον νέο διαχειριστή βάσει του οποίου αποδεσμεύεται ο παλιός από τη διαχείριση της πολυκατοικίας και δεσμεύεται πλέον η εταιρεία.

Η εταιρεία αποστέλλει ανακοίνωση στην πολυκατοικία στην οποία αναγράφονται τα στοιχεία της εταιρείας (τηλέφωνο, διεύθυνση, ωράριο εργασίας της εταιρείας κλπ) και ο τρόπος με τον οποίο έγινε η Παράδοση – Παραλαβή (αποθεματικό, ανείσπρακτα, απλήρωτα, προπληρωμένα κλπ), ώστε να είναι όλοι πλήρως ενημερωμένοι.

Τι χρειαζόμαστε για την έναρξη της συνεργασίας μας στη διαχείριση πολυκατοικίας:

  • Στοιχεία ενοίκων-ιδιοκτητών
  • Κανονισμό πολυκατοικίας
  • Πίνακας χιλιοστών (κοινοχρήστων, ασανσέρ, θέρμανσης)
  • Τηλέφωνα ενοίκων-ιδιοκτητών
  • Τηλέφωνα εξωτερικών συνεργατών (συνεργείο καθαρισμού, συνεργείο συντήρησης ανελκυστήρα κλπ.)
  • Τελευταίο λογαριασμό ΔΕΚΟ (ΔΕΗ – ΕΥΔΑΠ)
  • Αποθεματικό – (εφόσον είναι υπαρκτό).
  • Ανεξόφλητα έξοδα
  • Οφειλές ενοίκων
  • Έλεγχος στάθμης πετρελαίου κατά την ημέρα της παραλαβής
  • Καταγραφή ωρομετρητών θέρμανσης
Πως μπορείτε να αναθέσετε την διαχείριση της πολυκατοικίας σας στην TOPSERVICE

Τρόποι πληρωμής

Eurobank

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 0026-0401-60-0100203413
IBAN: GR 0202 6040 1000 0600 1002 0341 3
ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Alpha Bank

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 377-002101-088012
IBAN: GR 94 0140 3770 3770 0210 1088 012
ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Τράπεζα Πειραιώς

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ: 6839-123417-269
ΙΒΑΝ: GR 11 0171 8390 0068 3912 3417 269
ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Εθνική τράπεζα

ΑΡΙΘΜΟΣ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ:092/002171-73
IBAN:GR95 0110 0920 0000 0920 0217 173
ΟΝΟΜΑ: ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ

Τρόποι πληρωμής

  • Με μεταφορά σε λογαριασμό με χρήση κωδικού πληρωμής.  
  • Επίσκεψη στο γραφείο μας καθημερινά από 8:00 - 16:00, Σάββατο 9.00 - 14.00.
  • Μέσω του συστήματος πληρωμών ΔΙΑΣ με κωδικο RF.
  • Kατοπιν επικοινωνίας με καθορισμένο ραντεβού.
  • Πληρωμή με κάρτα μέσω της πλατφόρμας TopEnoikos,με χρεωστική ,πιστωτική, η προπληρωμένη κάρτα.
  • Στα καταστήματα τραπεζών(ΑΤΜ).